- Urząd wyśle wiadomość SMS potwierdzającą otrzymanie wniosku. Wiadomość zostanie wysłana wyłącznie na wskazany we wniosku numer telefonu. Pamiętaj, aby wskazać prawidłowy numer telefonu.
- Następnie Urząd wyśle kolejną wiadomość SMS o przygotowaniu wezwania. W treści wiadomości wskazane zostaną niezbędne dokumenty, które należy dostarczyć do Urzędu.
- Przygotowanie dokumentów wcześniej, umożliwi złożenie kompletnej dokumentacji podczas jednej wizyty w Urzędzie. Informacje o wymaganych dokumentach znajdują się na stronie Urzędu.
- Urząd wyśle wezwanie za pośrednictwem poczty. Po otrzymaniu wezwania prosimy o stawienie się wraz z otrzymanym WEZWANIEM do siedziby Wydziału Spraw Cudzoziemców przy ul. Marszałkowskiej 3/5 w Warszawie. Podczas wizyty pobrane zostaną odciski linii papilarnych i uzupełnisz niezbędne dokumenty, które przygotowałeś oczekując na termin wizyty. Pamiętaj! Jeżeli w sprawie występuje pełnomocnik, koniecznym jest aby także stawił się razem z Tobą.
- Z uwagi na liczbę wpływających wniosków czas oczekiwania na wyznaczenie terminu uzupełnienia braków formalnych wniosku bądź korespondencję wynosi około 3 miesiące.
- Nie przychodź do Urzędu, aby uzyskać informacje na temat wysłanego wniosku.
- Zalecamy codzienne monitorowanie aktualności na stronie Urzędu.
- Terminy administracyjne zaczną obowiązywać dopiero po odbiorze wezwania.