W związku z koniecznością wykonania prac remontowych w siedzibie Wydziału Spraw Cudzoziemców od poniedziałku 3 lutego do piątku 7 lutego zostaną wprowadzone zmiany w obsłudze cudzoziemców.
Jakie zmiany?
Od poniedziałku do końca tygodnia zostaną przeniesione usługi:
dotyczące obywatelstwa polskiego i repatriacji
z pokoju A2 ze stanowiska 20 z antresoli - na stanowisko do biura podawczego na parterze
- nadanie obywatelstwa polskiego,
- uznanie za obywatela polskiego,
- potwierdzenie posiadania lub utraty obywatelstwa polskiego,
- uznanie za repatrianta,
- wyrażenie zgody przez Prezydenta RP na zrzeczenie się obywatelstwa polskiego.
dotyczące obywateli UE, polskiego dokumentu podróży, wiz i Brexitu
ze stanowiska 21 na antresoli - na stanowisko 11 w pokoju 16 na parterze
- obywatele UE - pobyt,
- członkowie rodzin,
- wymiana dokumentu,
- polski dokument podróży,
- polski dokument tożsamości,
- tymczasowy polski dokument tożsamości,
- przedłużenie wizy krajowej,
- przedłużenie wizy Schengen,
- przedłużenie ruchu bezwizowego,
- zgłoszenie przez dyrektora szkoły listy osób biorących udział w wycieczce,
- wymiana dokumentów (dla beneficjentów Umowy Wystąpienia, którzy mają dokument ob. UE/członka rodziny ob. UE wydany przed 2021 r.),
- wydanie dokumentów (dla beneficjentów Umowy Wystąpienia, którzy nie mają dokumentu obywatela UE, a przebywali w Polsce przed dniem 01.01.2021 r.),
- obywatele ZK niebędący beneficjentami Umowy Wystąpienia (nie byli w Polsce przed 2021 r.).
Za utrudnienia przepraszamy!